niedziela, 4 lutego 2018

Ogłoszenia w sprawie kolejnego rozdziału!!!

Witam.
Niestety nie wszystko poszło po mojej myśli i wiem, że czekacie już bardzo długo, ale oblałam jeden egzamin i czeka mnie poprawka. Na szczęście jest ona już 06.02, więc zaraz po niej dokończę i dodam rozdział. Mogę Was tylko zapewnić, że bloga na pewno nie porzucę. W zeszycie piszę, kiedy tylko mogę sobie na to pozwolić, dzięki czemu jestem w trakcie 68 rozdziału. Jednego możecie być pewni, poznacie zakończenie demonów, które wyjdzie spod mojej ręki.
Lafann

12 komentarzy:

  1. :) Nawet nie wiesz jak się cieszę i czekam <3
    Luella

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na poprawce kochana❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i nie przejmuj się ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na poprawkowym!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za 5 dni mam warunek zatem rozumiem jak bardzo pochłaniają przygotowania do poprawki. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać ❤
    I powodzenia na poprawce❤❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Nosz kurwa, no naprawdę Cie kocham, ile mam sie zaklinać, że naprawdę Cie kocham?! Zaklinam Cie na wszechświat i wszystko co w nim jest: obudź się! Jestem tu! Tylko nie wiem, nie słyszę, nie rozumiem, czego ode mnie chcesz, by Ci to udowodnić. Bo było już wszystko. Chyba wszystkie demony świata. I dalej Ci mało? No błagam... Wybierz coś ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam niecierpliwie na kolejne rozdziały tego cudownego bloga! Dziękuję Ci za to, że zaczęłaś pisać coś tak wspaniałego o tematyce Dramione i mam bardzo wielką nadzieję na to, że na koniec tego cuda Draco I Hermiona będą razem i wszystko skończy się szczęśliwie, bo właśnie takie dramione kocham najbardziej❤. Liczę na to że moje marzenie o szczęśliwym zakończeniu się spełni. Zycze powodzenia na poprawkach i duzo weny kochana��.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenie w poprawce.... Opowiadanie genialne .... Nie mogę się doczkac kolejnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia i zdania 😉 czekam cały czas ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia i z utęsknieniem czekam na kolejny rozdział 😍😍

    OdpowiedzUsuń